تور ایتالیا 8 روزه (برگزار شده)

جزئیات تور

  • کد تور: Italy13950914
  • قیمت: 2390 یورو + 3790000 تومان
  • مدت: 7 شب و 8 روز
  • نوع سفر: هوایی
  • خدمات تور: بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی آلیتالیا، ترانسفرهای فرودگاهی و ترانسفر زمینی، اقامت درهتل 4 ستاره به همراه صبحانه ،ویزای شنگن، بیمه مسافرتی، گشتهای شهری به همراه تور لیدر فارسی زبان و راهنمای محلی طبق برنامه تور

توضیحات

زیر 2 سال 990000 تومان
ارسال 60 % کل هزینه تورزمان رزرواسیون ضروری و درغیراینصورت رزرو ارسالی تایید نمی باشد.

  1. اصل گذر نامه با حداقل – 6 ماه اعتبار همراه با امضاي دارنده پاسپورت در صفحه 2 پاسپورت هاي جدیدو 2سري کپی ازصفحه اول
  2. 6 قطعه عکس در انداز 5 / 3 * 5 / 4 رنگی ، تمام رخ ، با زمینه روشن
  3. اصل وترجمه رسمی شناسنامه به همراه دوسري کپی –
  4. اصل وترجمه رسمی آخرین مدرك دانشگاهی به همراه دو سري کپی –
  5. اصل و ترجمه سند مالکیت به همراه دوسري کپی –
  6. گواهی تمکن مالی صادره ازاموربین الملل بانک،همراه با پرینت – 3 ماه آخرسفربراي دارندگان حساب هاي جاري.کپی ازقراردادهاي سپرده کوتاه مدت یا بلندمدت براي دارندگان حساب هاي سپرده )حداقل مانده حساب 20 میلیون(
  7. مدارك شغلی : * براي دانشجویان و اعضاي هیات علمی دانشگاهها: کارت بین المللی دانشجویی یا عضویت هیات علمی ویاکپی ازحکم استخدامی عضوهیئت علمی –
    * براي صاحبان شرکت هاي خصوصی )مدیر عامل، عضو هیات مدیره،..(:ترجمه روزنامه رسمی شرکت همراه با رزومه شرکت به همراه کپی از اصل فارسی.
    * براي کارمندان بخش دولتی:ترجمه آخرین حکم کارگزینی وآخرین فیش حقوقی /کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کاربه زبان انگلیسی همراه باگواهی سابقه بیمه 1سال
    قبل ازتامین اجتماعی
    * براي کسبه: ترجمه جواز کسب / کارت بازرگانی .
  8. کپی از گذرنامه فعلی و ویزاهاي قبلی ) آمریکا کانادا شنگن سوییس انگلیس استرالیا( دو هفته قبل ازسفرکلیه هزینه های ارزی می بایست تسویه گردد و همچنین ضمانت نامه بازگشت از سفر به مبلغ 50 میلیون تومان نیز تحویل دفترگردد، خواهشمنداست شرایط ثبت نام را به مسافرین خود توضیح کامل دهید.
  • در صورت عدم صدور ویزا توسط کنسولگری ، – 20 % از کل مبلغ تور کسر و مابقی مسترد می گردد.
  • مسئولیت کنترل گذرنامه، به عهده آژانس همکار می باشد. –
  • مسافران موظف هستند در وقت تعیین شده ازطرف آژنس درسفارت جهت انگشت نگاری حضور داشته باشند. –
  • در صورت تغییر خط هوایی و یا قیمت پرواز، اطلاعات مربوطه متعاقبا اعلام میگردد. –
  • Check in ساعت 00 / 14 و Check out ساعت 00 / 12 ظهر می باشد.

گروه:

ایتالیا یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که در جنوب این قاره قرار دارد. علاوه بر پیشتازی در حوزه صنعت و مدرنیته، ایتالیا دارای پیشینه بسیار قوی در حوزه تاریخ، فرهنگ و معماری است. از این رو، میراث ارزشمندی از یادگارهای گذشته در این کشور برجای مانده و زمینه را برای رشد صنعت توریسم در این کشور و جذب گردشگران فراهم کرده است. از آنجایی که ایتالیا نیز یکی از هم پیمانان معاهده شینگن است، دریافت ویزا یکی از الزامات سفر به آنجا محسوب می‌شود.

ویزاهای کوتاه مدت ایتالیا با نام روادید متحدالشکل کوتاه مدت (ویزای شینگن) برای اقامت حداکثر ۹۰ روزه در یک بازه زمانی ۱۸۰ روزه جهت سفر به حوزه شینگن صادر می‌شود، مشروط بر اینکه تنها مقصد یا مقصد اصلی سفر «ایتالیا» باشد. کشورهای عضو پیمان شنگن این اختیار را دارند که در مبادی مرزی کشورشان از ورود مسافرانی که بدون در نظر گرفتن دستورالعمل فوق، روادید شینگن اخذ نموده اند، ممانعت بعمل آورند.

  • ویزای توریستی (شینگن): ویزای توریستی برای افرادی صادر می‌شود که به منظور گردش و بازدید از جاذبه‌های ایتالیا قصد اقامت چند روزه تا سه ماهه را در این کشور زیبا دارند.
  • ویزای تجاری
  • ویزای پزشکی
  • ویزای فرهنگی – ورزشی
  • ویزای مقام‌های رسمی
  • ویزای تحصیلی – تحقیقاتی
  • ویزای افرادی که دارای همسر شهروند ایتالیا هستند
  • ویزای ترانزیت فرودگاهی
  • ویزای کودکان زیر سن قانونی

اولین مرحله برای درخواست ویزای هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای ویزا است. این فرم به صورت رایگان در وب‌سایت سفارت قابل دانلود است. در مرحله بعد با مراجعه به سیستم تعیین وقت روز مد نظر خود را از میان روزهایی که ظرفیتشان تکمیل نشده انتخاب کرده و سایر مراحل تعیین وقت را چنان که مشخص شده است، طی نمایند. در پایان، در تاریخ تعیین شده برای انجام مصاحبه، تحویل مدارک و ثبت اطلاعات بیومتریک به محل سفارت مراجعه کنند.

) فرم درخواست روادید شینگن (رایگان)

۲) دو قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ بدون روتوش

۳)  گذرنامه با دست کم دو برگ سفید و با حداقل سه ماه اعتبار از تاریخی که متقاضی قصد ترک حوزه شینگن را دارد.

۴) دعوتنامه تکمیل شده مطابق نمونه موجود در ضمیمه (در صورتی که متقاضی توسط یک شهروند ایتالیایی یا خارجی که اقامت قانونی در ایتالیا دارد، دعوت شود) فرد دعوت کننده باید نمونه دعوتنامه را بصورت کامل پر کرده و تصویر یکی از مدارک شناسایی ذیل را نیز به آن ضمیمه نماید:

  • شهروندان ایتالیایی: گذرنامه یا شناسنامه معتبر
  • شهروندان خارجی مقیم ایتالیا: اجازه اقامت با اعتبار حداقل یکماه از تاریخ خاتمه روادید درخواستی

۵) اصل و تصویر شناسنامه معتبر متقاضی به همراه ترجمه به زبان ایتالیایی یا انگلیسی (بدون نیاز به تایید وزارت دادگستری یا وزارت امور خارجه)

۶) اصل و تصویر مدارک شغلی متقاضی به همراه ترجمه به زبان ایتالیایی یا انگلیسی (بدون نیاز به تایید وزارت دادگستری یا وزارت امور خارجه)

الف) مدیران و اعضای هیات مدیره شرکتها: آخرین روزنامه رسمی (که از تاریخ آن بیش از سه سال نگذشته باشد) حاوی اطلاعات تاسیس و ثبت شرکت مربوطه و نام متقاضی. چنانچه بیش از سه سال از تاریخ روزنامه رسمی گذشته باشد، متقاضی باید یک روزنامه رسمی جدید (با تاریخ زیر سه سال) نیز مبنی بر تغییرات احتمالی انجام پذیرفته در خصوص تاسیس شرکت یا یک گواهی از اداره ثبت مبنی بر ادامه فعالیت شرکت علی‌رغم عدم ثبت تغییرات، ارائه کند.

ب) مشاغل آزاد: پروانه کسب معتبر صادره از اداره مربوطه در شهر محل اقامت یا کارت بازگانی معتبر.

ج) مشاغل وابسته و کارمندان دولتی: لیست پرداختی شش ماهه آخر بیمه شغلی یا کارت پرسنلی صادره توسط سازمان دولتی یا نیمه دولتی مربوطه، یا معرفی نامه‌ای از سوی شرکت مربوطه مبنی بر تایید رابطه کاری متقاضی با آن شرکت ضمن مشخص نمودن سمت شغلی وی.

۷) اصل و تصویر مدارک مالی، موید امکانات لازم جهت تامین مالی فرد به همراه ترجمه به زبان ایتالیایی یا انگلیسی (بدون نیاز به تایید وزارت دادگستری یا وزارت امور خارجه)؛

الف) پرینت گردش سه ماهه آخر حساب جاری با مهر و امضای بانک.

ب) کارت اعتباری بین المللی شخصی (از قبیل Visa, Mastercard، American Express) و پرینت حساب مربوطه.

ج) ضمانت نامه بانکی ( تحت عنوان Fideiussione bancaria) برای متقاضی که شخص دعوت کننده نزد یکی از بانکها یا شرکتهای بیمه ای ایتالیایی تهیه می‌کند. مبلغ این ضمانت‌نامه نباید کمتر از مبالغی باشد که در جدول واقع در کنسولگری مشخص شده است.

د) علاوه بر مدارک یاد شده، چنانچه متقاضی دارای سند ملکی نیز باشد، توسط کنسولگری در پرونده لحاظ می‌شود.

۸) اصل و تصویر بیمه مسافرتی بین المللی با پوشش حداقل ۳۰,۰۰۰ یورو که کل دوره اقامت متقاضی را در حوزه شنگن پوشش دهد.

۹) اصل و تصویر بلیط هواپیما یا رزرو بلیط.

۱۰) اصل و تصویر رزرو هتل یا هتل ها (در صورت دارا بودن) و برنامه سفر در ایتالیا.

۱۱) تصویر صفحه اول گذرنامه و روادیدهای گذشته (در صورت دارا بودن).

کنسولگری این اختیار را دارد که در صورت نیاز به بررسی بیشتر و بهتر، مدارک دیگری را نیز از متقاضی درخواست کند.

 

  1. ویزای توریستی ایران
    تمامی بازدیدکنندگانی که برای سیاحت و گردش به کشور ایران سفر می‌کنند نیار به دریافت ویزای توریستی خواهند داشت. اگر شما می‌‌خواهید میهمانتان را به ایران دعوت کنید باید به فکر ویزای توریستی برای این عزیزان باشید.
    مدارک لازم جهت اخذ ویزا توریستی
    اسکن رنگی پاسپورت میهمان
    اسکن رنگی صفحه اول شناسنامه میزبان
    فرم تکمیل شده مشخصات میزبان و میهمان که از طریق دالاهو در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  2. ویزای تجاری ایران
    «ویزای ایران» برای افرادی که به منظور تجاری قصد سفر به ایران دارند با عنوان «ویزای شرکتی ایران» و یا «ویزای تجاری ایران» صادر می‌شود. در صورتی که شما قصد تجارت با افراد خارجی دارید می‌توانید از این امکان استفاده نمایید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزا تجاری

نامه درخواست شرکت با سربرگ، مهر و امضا رسمی مدیر عامل شرکت مبنی بر درخواست صدور ویزا کثیرالمسافره ایران از وزارت خارجه و ذکر علت دعوت از ایشان.
روزنامه رسمی همراه با آخرین تغییرات شرکت.
تصویر رنگی و شفاف از صفحه اول پاسپورت مسافر (اعتبار گذرنامه بالای 6 ماه)
تصویر رنگی و شفاف از صفحه اول شناسنامه میزبان
فرم تکمیل شده مشخصات میزبان و میهمان که از طریق دالاهو در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نکته:

میزبان افراد برای ویزای تجاری ایران باید مدیر عامل شرکت و یا سازمان دعوت کننده تبعه خارجی باشد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای مولتی

اصل نامه درخواست شرکت با سربرگ، مهر و امضا رسمی مدیر عامل شرکت مبنی بر درخواست صدور ویزا کثیرالمسافره ایران از وزارت خارجه و ذکر علت دعوت از ایشان.
روزنامه رسمی همراه با آخرین تغییرات شرکت.
تصویر رنگی و شفاف از صفحه اول پاسپورت مسافر (اعتبار گذرنامه بالای 6 ماه)
تصویر رنگی و شفاف از صفحه اول شناسنامه میزبان
کپی صفحات پاسپورت ورود و خروج ایران در طول یکسال گذشته
فرم تکمیل شده مشخصات میزبان و میهمان که از طریق دالاهو در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نکات:

مدت زمان ارائه کد ارجاع (کد رفرنس) برای این ویزا طولانی‌تر از ویزای توریستی ایران است.
اگر مهمان شما قبلا ویزای تجاری گرفته باشد٬ روند دریافت ویزای مولتی برای ایشان تسهیل می‌شود.

 
نکته: ویزای ایران ۳ ماه اعتبار دارد و مسافرین می‌توانند ۳۰ روز در کشور ایران اقامت داشته باشند. البته در صورت موافقت وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران این مدت تا ۶۰ روز هم قابل افزایش است.
قوانین و مقررات روادید ایران
در صورتی که مهمانان شما از اتباع کشورهای سوریه، ترکیه، لبنان، جمهوری آذربایجان، گرجستان، بولیوی و مصر هستند بدون ‌آن‌که به ویزا نیاز داشته باشند، می‌توانند برای مدت زمان مشخصی به ایران سفر کنند.
اتباع سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا تنها در صورتی امکان دریافت ویزای توریستی ایران را خواهند داشت که در قالب تور به ایران سفر کنند. برنامه سفر اتباع این سه کشور بایستی کاملا مشخص باشد، مواردی مانند اقامت‌گاه، جاذبه‌هایی که مورد بازدید قرار خواهند گرفت، تاریخ دقیق ورود و خروج و در بعضی موارد مسیرهای مورد نظر برای تردد بایستی حتما ذکر شود.
گردشگران آمریکایی به غیر از الزام به سفر در قالب تور بایستی در تمام سفر همراه یکی از تور لیدرهای تایید شده از طرف میراث فرهنگی، وزارت خارجه و پلیس اتباع خارجی سفر کنند.
اتباع چهار کشور بنگلادش، افغانستان، پاکستان و سریلانکا امکان اقدام برای گرفتن کد ارجاع (رفرنس کد) از آژانس‌های گردشگری را ندارند.

ویزای توریستی تایلند برای افرادی که به قصد گردشگری وارد کشور پادشاهی تایلند می‌شوند، صادر می‌شود. مدت اعتبار ویزای توریستی، سه ماه پس از صدور است و می‌توانید به مدت ٣٠ یا ٦٠ روز در تایلند اقامت داشته باشید و به اندازه‌ی مجاز گمرکی – یعنی ٣٠ کیلوگرم- بار با خودتان جا‌به‌جا کنید.
برای درخواست روادید توریستی، حضور متقاضی الزامی نیست و وقتی برای مصاحبه تعیین نمی‌شود. البته در مورد ویزای تجاری یا ویزای بلندمدت، مقررات متفاوت است و حضور متقاضی به منظور مصاحبه ضروری است.
توجه: ویزای توریستی به شما امکان کار و تجارت نمی‌دهد و در صورتی که بدون اجازه‌ی کار، اقدام به اشتغال کنید، طبق قانون با شما برخورد خواهد شد.

مدارک مورد نیاز

مدارکی که علاوه بر فرم تقاضای ویزا باید به بخش ویزای کنسولگری پادشاهی تایلند ارائه دهید، این‌ها هستند:

یک: شناسنامه ایرانی و کارت ملی، کپی شناسنامه و کارت ملی کافی است.

دو: گذرنامه که باید حداقل شش ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد.

سه: دو قطعه عکس رنگی واضح با زمینه روشن و با ابعاد ۴*۶ که کاملاً شبیه به چهره‌ی فعلی متقاضی باشد.

چهار: مشروح گردش حساب بانکی در سه ماه اخیر و مانده حساب
پرینت حساب بانکی باید روی سربرگ انگلیسی همراه با مهر بانک به سفارت ارائه شود.

پنج: بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصد تایلند

شش: واچر هتل برای کل مدت اقامت

ویزای کشور پادشاهی تایلند به دو صورت عادی و فوری صادر می‌شود. هزینه‌ی ویزای عادی حدود پنجاه یورو است و هزینه‌ی ویزای فوری، در زمان درخواست ویزا، توسط شرکت اقدام‌کننده مشخص می‌شود. صدور ویزای عادی یک هفته و صدور ویزای فوری یک یا دو روز کاری زمان می‌برد.

توجه:

  1. اگر به هر دلیلی، قصد اقامت بیشتر از مدت زمان قانونی ویزا را داشته باشید، باید به اداره‌ی مهاجرت بروید و تقاضای تمدید روادید یا تغییر نوع روادید بدهید.
  2. اگر از مدت زمان ویزای شما باقی مانده باشد و تصمیم دارید به خارج از تایلند سفر کوتاهی داشته باشید و دوباره برگردید، باید اجازه‌ی ورود مجدد بگیرید. برای دریافت این مجوز، باید به اداره‌ی مهاجرت مراجعه کنید. مدارکی که برای این کار نیاز دارید:
    · کپی گذرنامه ( صفحه‌ی اصلی، صفحه‌ی ویزا و مهر آخرین ورود)
    · فرم تکمیل شده TM-۸ که در اداره مهاجرت به شما داده می‌شود.
    · پرداخت مبلغی حدود ١٠٠٠ بات برای یک‌ بار ورود مجدد و ٣٨٠٠ بات برای چند بار ورود مجدد.
  3. ماندن در تایلند به هر دلیلی، بیشتر از مدت زمان روادید، خلاف قانون است و فرقی نمی‌کند اقامت غیرقانونی شما یک روز باشد یا یک ماه؛ اگر توسط پلیس متوقف شوید با دردسرهای زیادی روبرو خواهید شد.