تور بمبئی 8 روزه (برگزار شده)

جزئیات تور

  • کد تور: india-13950121
  • قیمت: 26990000 تومان
  • مدت: 7 شب و 8 روز
  • نوع سفر: هوایی
  • خدمات تور: پرواز ایران ایر-7 شب بمبئی- ويزا– اقامت هتل– ترانسفر فرودگاهي- پرواز داخلی- یک گشت شهری- راهنمای محلی- بیمه مسافرتی

توضیحات

ارسال 50% کل هزینه تور زمان رزرواسیون ضروری و درغیراینصورت رزرو ارسالی تایید نمیباشد.
مدارک جهت ويزا : اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار-2 قطعه عکس4*3 تمام رخ –کپی صفحه اول ودوم شناسنامه-آدرس منزل و محل کار و تلفن دقيق مسافر- درج امضای مسافر داخل پاسپورت الزامی است. داشتن گذرنامه جداگانه برای هرنفر ، حتي نوزادان زير 2 سال الزامی می باشد.

گروه:

درجه هتل:

شرایط دریافت ویزای هند

ویزای توریستی هند به افرادی تعلق می‌گیرد که به قصد گردش و بازدید، تقاضای سفر به این کشور را دارند. ویزای توریستی به مسافر اجازه‌ی کار در هند یا اقامت بیش از مدت زمان اعتبار ویزا را نمی‌دهد.
ویزای توریستی هند از طریق سفارت هند در تهران به صورت یک ماهه صادر می‌شود و امکان تمدید آن در این کشور وجود ندارد. جهت تقاضای ویزای هند، انگشت‌نگاری و در بعضی موارد مصاحبه انجام می‌شود و حضور متقاضی الزامی است.

مدارک مورد نیاز

یک: شناسنامه ایرانی
کپی از تمام صفحات

دو: گذرنامه
اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از پایان مدت زمان ویزای درخواستی باشد. کپی را باید از صفحات یک تا پنج گذرنامه و همین‌طور صفحاتی که در آن‌ها مهر ویزا خورده، تهیه کنید.
سه: دو قطعه عکس رنگی در ابعاد ۴*۶ با زمینه روشن که شبیه به چهره‌ی فعلی متقاضی باشد.
توجه: در صورتی که اسامی همراهان در گذرنامه‌ی درخواست‌کننده‌ی ویزا ذکر شده باشد، برای هر کدام از همراهان باید دو قطعه عکس رنگی در مدارک درخواست‌کننده موجود باشد.

چهار: آدرس محل سکونت، شغل و محل کار متقاضی به صورت کامل و دقیق

پنج: بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصد هند

شش: رزرو قطعی هتل برای مدت اقامت مورد نظر

هفت: فرم مشخصات فردی برای هر متقاضی که باید تکمیل شود.
از زمانی که مدارک لازم تحویل بخش ویزای سفارت هند می‌شود تا صدور ویزا، معمولا حدود دو هفته طول می‌کشد. هزینه‌ی صدور ویزای هند،  زمان ارائه‌ی مدارک از متقاضی دریافت می‌شود.